FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

1. Hoe laat kan ik in- en uitchecken?

Inchecken: vanaf 15:00

indien u later wilt inchecken dan 17:00 uur gelieve dit aan te geven per mail: info@najaderesort.nl

Uitchecken: tot 11:00 uur.

2.  Is een vroege check-in of late check-out mogelijk?

Afhankelijk van de beschikbaarheid, neem hiervoor één dag voor uw aankomst contact op.

3. Kan ik mijn huisdier meenemen?

Huisdieren zijn niet toegestaan in onze hotelkamers en studios. Voor de vakantiewoningen kunnen wij uitzonderingen maken, graag contact opnemen met de receptie.

4. Serveren jullie ontbijt?

Najade Resort serveert alleen op aanvraag ontbijt. Deze dient u dag vantevoren aan te vragen. Kosten p.p.  EUR 15.- per dag.

5. Is er een mogelijkheid voor een extra bed of babybed?

Tegen betaling kunnen wij een babybed of uitklapbed leveren.

6. Is jullie resort rolstolvriendelijk?

Onze accommodaties zijn niet toegankelijk voor mindervaliden.

7. Kan ik mijn boot aanmeren bij Najade Resort?

Ja, wij beschikken over aantal ligplaatsen. Wij garanderen geen ligplaatsen.

8. Kan ik een boeking kosteloos annuleren?

Indien een reservering wordt geannuleerd, zijn annuleringskosten verschuldigd. Deze kunt u hier vinden.

9. Kan ik bij jullie parkeren?

Ja, wij beschikken over aantal parkeerplaatsen. Deze kunt u reserveren voor EUR 7,50 per dag. Wij garanderen geen parkeerplaatsen indien niet vooraf gereserveerd.