FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

1. Hoe laat kan ik in- en uitchecken?

Inchecken: vanaf 15:00

Indien u later wilt inchecken dan 17:00 uur gelieve dit aan te geven per mail: info@najaderesorthetgooi.nl

Uitchecken: tot 11:00 uur.

2.  Is een vroege check-in of late check-out mogelijk?

Afhankelijk van de beschikbaarheid. Neem hiervoor één dag voor uw aankomst contact met ons op.

3. Kan ik mijn huisdier meenemen?

Huisdieren zijn niet toegestaan in onze villa’s en appartementen. Indien het noodzakelijk is om een huisdier mee te nemen dan graag contact opnemen. info@najaderesorthetgooi.nl.

4. Serveren jullie ontbijt?

Nee, op Najade Resort Het Gooi hebben wij geen ontbijt faciliteiten.

5. Is er een mogelijkheid voor een extra bed of babybed?

Tegen betaling kunnen wij een babybed of uitklapbed leveren. Maak dit tijdens uw reserving kenbaar.

6. Is jullie resort rolstoelvriendelijk?

Onze accommodaties zijn helaas niet toegankelijk voor mindervaliden.

7. Kan ik een boeking kosteloos annuleren?

Indien een reservering wordt geannuleerd, zijn annuleringskosten verschuldigd. Deze kunt u hier vinden.

8. Kan ik bij jullie parkeren?

Ja, wij beschikken over prive parkeerplaatsen per villa.