FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

1. Hoe laat kan ik in- en uitchecken?

Inchecken: vanaf 15:00

indien u later wilt inchecken dan 17:00 uur gelieve dit aan te geven per mail: info@najaderesort.nl

Uitchecken: tot 11:00 uur.

2.  Is een vroege check-in of late check-out mogelijk?

Afhankelijk van de beschikbaarheid, neem hiervoor één dag voor uw aankomst contact op.

3. Kan ik mijn huisdier meenemen?

Huisdieren zijn niet toegestaan in onze woningen en appartementen. Indien een huisdier noodzaak is om mee te nemen dan, graag contact opnemen met de receptie.

4. Serveren jullie ontbijt?

Nee op Najade Resort Eemnes hebben wij geen ontbijt faciliteiten.

5. Is er een mogelijkheid voor een extra bed of babybed?

Tegen betaling kunnen wij een babybed of uitklapbed leveren.

6. Is jullie resort rolstolvriendelijk?

Onze accommodaties zijn niet toegankelijk voor mindervaliden.

7. Kan ik een boeking kosteloos annuleren?

Indien een reservering wordt geannuleerd, zijn annuleringskosten verschuldigd. Deze kunt u hier vinden.

8. Kan ik bij jullie parkeren?

Ja, wij beschikken over een parkeerplaats per woning.